Friday, December 10, 2010

Senarai Penyertaan 'Malaysian Gold Jamboree 2011'

Untuk mendapatkan SENARAI PENYERTAAN terkini, sila muat turun fail yang telah di'link'kan di bawah...




Untuk makluman tuan/puan, senarai yang telah kami sertakan ini adalah merupakan senarai yang muktamad dan sebarang permintaan untuk perubahan tidak akan dilayan.



No. penyertaan atau no. 'plat' adalah tertakluk kepada keputusan pihak penganjur Malaysian Gold Jamboree 2011. Pihak penganjur berhak menentukan atau mengubah kedudukan dan No. penyertaan peserta.

SENARAI PENYERTAAN...

Untuk memudahkan proses pendaftaran, para peserta hanya perlu memberikan no. pendaftaran masing-masing berdasarkan no yang telah diberikan di dalam senarai penyertaan di atas. No. plat tersebut adalah muktamad dan no. yang sama juga akan digunakan untuk cabutan bertuah.

14 comments:

  1. Tuan jamboree... saya dah inform mintak tukar saiz baju no. 409. Ahmad Munadi Harun.... kepada saiz XL... tapi kat senarai ni masih belum berubah... saya harap tindakan telahpun diambil oleh pihak tuan.

    ReplyDelete
  2. Salam Tuan.Saya Hj.Izan bin Othman Kategori veteran no.128,telah beritahu melalui telefon supaya saiz baju saya ditukarkan kepada XXXL,tetapi dalam senarai masih tidak berubah saiz. Harap tuan dapat mengambil tindakan sewajarnya. Terima kasih di atas kerjasama tuan.

    ReplyDelete
  3. terimakasih atas tindakan oleh pihak tuan.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. akum, telah sms dan bercakap dgn en mohd minta perbetul nama yg tersenarai dlm kat vet [mohd] jaafar b mohd nuri diganti dgn [ahmad].Bila disemak hari ini, nama saya dah hilang.

    ReplyDelete
  6. nama kami drp team SS Riders sramai 5 orang blum ada dlm. list..duit dah bank in..nama dan saiz jersey pun dah e-mail.. harap dapat tindakan drp pihak tuan..tq

    ReplyDelete
  7. Salam..

    608. Ahmad Syukri Bin Ahmad Tajuddin

    MOHON TUKAR BAJU KEPADA SAIZ XXL

    harap maklum, jasa tuan /puan amt saya hargai..
    terima kasih

    ReplyDelete
  8. tqvm..nama dah ada dlm senarai..

    ReplyDelete
  9. saya Abdul Rahim, no. 4..mohon tukar saiz baju drp. L kepada saiz XL.

    ReplyDelete
  10. 764. lim siew kim from sga-gt should be on katogeri wanita!

    ReplyDelete
  11. boleh tukar tak name saya mohammad adam bin yahaya kepada mohammad aiman bin yahaya kerana pihak tuan salah meletakan name saya number plat 1481 kelab KAMC

    ReplyDelete
  12. Assalammualaikum Tuan,

    Saya Suhaimi Hashim dan Salawati Yusof telah register dan bayar tetapi nama tiada dalam list. Bagaimana untuk dapat kembali RM100?

    ReplyDelete
  13. hai...

    saya nk tanya, MENGAMBIL GOODIES PADA 26 MAC.
    bolehkah GOODIES d ambil awai dari 26 mac?

    ReplyDelete